• Bize Ulaşın
  • Facebook Twitter
    Mavi Limon Turizm

Hakkımızda

Marka ismimizden de anlaşılacağı gibi, şirketimiz turizm sektörüne farklı bir hizmet anlayışı getirmek için 25 yıl boyunca misafirleri ile birebir ilişki kurarak edindiği tecrübelerin ışığı altında Gaziantep'te kurulmuştur. Mavi Limon Turizm Türkiye'nin en güvenilir ve en samimi tur operatörlerinden biridir. Önceleri kendisini müşteri olarak gören çoğu misafirimiz zaman içerisinde aldıkları bu samimi ve kaliteli hizmetin bir sonucu olarak ailemizin birer parçası haline geldiler. Bir gün sizleri de mavi bir limon olarak görmek bizim en büyük hayalimizdir...

Neden MaviLimon?

Çünkü,

- Ulusal değil bölgesel bir seyahat acentesiyiz. Bu sayede tüm misafirlerimizle ayrı ayrı ilgilenebiliyor ve en yüksek memnuniyeti sağlıyoruz. Tur rehberlerimizin hepsini yakından tanıyor ve sizleri yalnızca kaliteli ve güvenilir rehberlere emanet ediyoruz.

- Fiyat ve kalitemize oranla sizlere en iyi hizmeti ve çeşitliliği sunuyor, kalitemizden hiçbir zaman taviz vermiyoruz.

- Gezi programlarımızda size ne sunuyorsak onu harfi harfine yerine getiriyoruz. Gezilerimizde asla sizleri zor durumda bırakacak son dakika sürprizlerinin meydana gelmesine müsade etmiyoruz.

- Birlikte ziyaret edeceğimiz müzelerden veya başka herhangi bir yerden kesinlikle komisyon talep etmiyoruz. Dolayısı ile sizleri bir şehirde görmeye veya gezmeye değer ne kadar güzel yer varsa hepsine ayrım gözetmeden götürüyoruz.

Tüm çalışanlarımızla birlikte işimizi severek yapıyoruz. Türkiye ve Güneydoğu turizmine katkıda bulunmaktan büyük bir memnuniyet duyuyor, her geçen gün kendimizi daha da geliştirmek için çalışıyoruz.